|
BGE DEV: Dynamic loading patch |
|
---|---|---|
OverdOzed
![]() ![]() Inscrit:
07/11/2008 19:38 Post(s): 874
|
Lu sur BlenderArtists.
: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : [Bf-blender-cvs] SVN commit: /data/svn/bf-blender [24578] trunk/blender/source/gameengine: BGE: dynamic loading patch commited. : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : D E S C R I P T I O N ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Citation : * Support for appending a list of meshes/objects from an external blend file into a game on the fly. (Python api call) V I D E O S ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Video demo, level loading/freeing (using python), 12mb Video demo, terrain loading/freeing (using linked libs), 10mb P L U S D ' I N F O R M A T I O N S ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Fil de discussion original [lien] :)
Contribution le : 16/11/2009 01:56
|
|
![]() ![]() |
|
Re: BGE DEV: Dynamic loading patch |
|
---|---|---|
OverdOzed
![]() ![]() Inscrit:
08/11/2006 23:53 Post(s): 2466
|
Wahoo, très fort la vidéo sur le terrain.
Pour celle du level, c'est intéressant, mais il faut voir dans quel cas ça peut être utilisé, mais pour le terrain c'est évident tout de suite que pour les gros jeux d'aventure avec des terrains immenses c'est fabuleux ! Merci pour le lien, il a l'air d'adorer les jeux Ideasman (Campbel), c'est cool qu'il continue de développer le BGE ![]()
Contribution le : 16/11/2009 09:28
|
|
_________________
Blendman : 2D, 3D, Anim, dev |
||
![]() ![]() |
|
Re: BGE DEV: Dynamic loading patch |
|
---|---|---|
Ze Grand Manitou
![]() ![]() Inscrit:
24/07/2003 14:50 De la Région Parisienne
Post(s): 21822
|
C'est toujours fantastique de voir des nouveautés auxquelles on ne s'attendait pas forcément
![]() @+ ![]()
Contribution le : 16/11/2009 09:55
|
|
_________________
![]() Mickaël Guédon | Site pro : www.mickaelguedon.com | Fondateur du Blender Clan : www.blenderclan.org Auteur de Formations Blender chez Elephorm |
||
![]() ![]() |
|
Re: BGE DEV: Dynamic loading patch |
|
---|---|---|
OverdOzed
![]() ![]() Inscrit:
07/11/2008 19:38 Post(s): 874
|
Un utilisateur nommé 'Moguri' est très actif actuellement dans le dév du BGE (API).
BGE DEV: Python drawing functions patch for the BGE for things like GUI's Fil de discussion : Drawing to screen with Python video - - - BGE SHADER DEV: (scriptable) Geometry shaders patch by Moguri Fil de discussion : Geometry Shaders in the BGE (Windows build available) GE DEV: Another Moguri python patch Moguri adds game actuator-like methods to the GameLogic module in python BGE FIXES: Bug fixing for the BGE in 2.5 beta0. - - - Et pour ceux qui auraient raté cette information : BGE DEV: Re-Instance physics mesh (for armatures/shape key deform, mesh switching)
Contribution le : 16/11/2009 11:21
|
|
![]() ![]() |